Κυριακή 26 Αυγούστου 2012

Εκείνοι που βάπτισαν έχουν χρέος!

† Γέροντας Αθανάσιος Μυτιληναίος (1927-2006)
«Εκείνοι που βάπτισαν έχουν χρέος να τα πουν στο παιδί που βάπτισαν, έχουν ευθύνη πολλή να πουν κάποια πράγματα από την πνευματική ζωή. 
«Παιδί μου, να προσέξεις, υπάρχουν βρώμικες παρέες, συντροφιές, υπάρχουν σαρκικά αμαρτήματα, τούτα, εκείνα. 
Παιδί μου, να πηγαίνεις στον Κατηχητικό Σχολείο, να πηγαίνεις στην Εκκλησία, να κάνεις την προσευχή σου». 
Το ακούσατε, σας παρακαλώ; Αλλιώτικα να μην αναλαμβάνετε, προσοχή, να μην αναλαμβάνετε! 
Εγώ δεν έχω βαπτίσει ποτέ, κανένα παιδί δεν έχω βαπτίσει. Μόνο κάποιους
πάντρεψα και αυτοί χώρισαν. Αλλά και το θέμα του κουμπάρου είναι σοβαρό, γιατί κατά κάποιο τρόπο είναι ο ανάδοχος του μυστηρίου του γάμου δύο ανθρώπων που παντρεύονται. 
Εγώ δεν ήμουν πολύ-πολύ μικρότερος από εκείνους, οι οποίοι παντρεύονταν τότε. Κακώς, κακώς νομίζω, ήμουν έφηβος, αν θυμάμαι καλά, ναι, ήμουν έφηβος, οπότε τι μπορεί να ξέρει ένας έφηβος, όταν κάτι δεν πηγαίνει καλά μέσα στο ζεύγος;»
(Κατηχήσεις Αγ. Κυρίλλου, ομιλία 154η)
Από το βιβλίο
Γέροντας Αθανάσιος Μυτιληναίος (1927-2006)
Αυτοβιογραφικές αναφορές μέσα από 3500 ομιλίες του
Τόμος Α’
Επιμέλεια: Παντελής Γκίνης, Μ.Sc., Εκπαιδευτικός

Τα λάθη είναι πολλά όπου η αγάπη είναι λίγη. Εκεί που η αγάπη περισσεύει τα λάθη εξαφανίζονται!

Ανακοίνωση των διαχειριστών της ιστοσελίδας μας

Οι απόψεις που δημοσιεύονται δεν απηχούν κατ' ανάγκη και τις απόψεις των διαχειριστών.
Οι φωτογραφίες προέρχονται από τα site και blog που μνημονεύονται ή από google search ή από άλλες πηγές και ανήκουν αποκλειστικά στους δημιουργούς τους.
Τα αποσπάσματα video που δημοσιεύονται προέρχονται από άλλα site τα οποία και αναφέρονται (σαν Πηγή) ή περιέχουν το λογότυπο τους.
Εάν παρόλα αυτά κάποιος/α θεωρεί ότι θίγεται από ανάρτηση του Blog, καλείται να επικοινωνήσει στο atladidas@gmail.com προς αποκατάσταση του θέματος.